MUUSEUMIPROGRAMMID

MUUSEUMIPROGRAMMID

MUISTSE LINNUSE AARDED

Aardejaht linnuse territooriumil. Programm on mõeldud neile, kes armastavad seiklusi! Mängu eesmärgiks on leida aare, mis on peidetud linnuse territooriumile. Aardejaht lõpeb linnuse ja Põhjaõu külastusega.
NB! Ainult suveperioodil
Kestus: 1,5 tundi.

Hind: 25  + piletid

 

ÖINE SEIKLUS

Narva Muuseum kutsub öisele seiklusele Narva linnuses! Lisaks võimalusele tunda end tõelise keskaegse linnuse elanikuna tutvustame ka linna ja linna kindlustuste ajalugu. Võimalus on näha ainulaadseid Narva kindlustusi, kuhu kuuluvad Narva linnus, Ivangorodi kindlus ja Narva bastionid.

Linnuse Põhjaõues valmistatakse üheskoos lõkketulel õhtusöök ning räägitakse ajaloolistest toitudest ja söömiskommetest. Õhtusöögile järgneb ekskursioon linnuses, kus tutvustame linnuse ajalugu ning jutustame Narva legende.

Hind:

grupi suurus 20 + inimest, hind ühele inimesele 17 ;

grupi suurus 10-19 inimest, hind ühele inimesele 23 €

Kaks saatjat tasuta. Juhul kui grupil on enam kui kaks saatjat, siis loetakse viimased grupi hulka ja neile kehtib grupi suurusele vastav hind.

Programm sobib ka kooligruppidele.

NB! Magamiskotid- ja matid peavad kaasa olema!

 

JÕULUD LINNUSES

AINULT TALVEHOOAJAL

 

Põgene tornikeldrist

Nii nagu linnusesse sisse, nii pole ka linnusest välja pääseda lihtne. Kui külastate kaitseehitist esimest korda, siis võib see ülesanne muutuda eriti keeruliseks. Aga, mis juhtub, kui Teid veel lukustatakse vanade müüride vahele...

PEAMINE EESMÄRK: Keerulisi ülesandeid lahendades põgeneda ruumist.

Teile antakse 60 minutit, mille jooksul tuleb Teil oma intuitsiooni ja loogikat kasutades uurida ruumi saladusi, leida vihjeid ning neid õigesti kasutades lahendada kõik ülesandeid.

MÄNGIJATE ARV: Ühes mängus saab osaleda 2‒4 inimest.

VANUS: 16+

MÄNGU OSALUSTASU: 35€

Reeglid:

Enne mängu algust tutvustatakse mängu ja selle reegleid, mis on abiks mängu eduka läbimise jaoks. Palume kohale tulla 10‒15 minutit enne broneeritud aega.

Garderoobis tuleb kõik oma asjad jätta turvalistesse kappidesse.

Põgenemismängu läbimist jälgib muuseumi töötaja webikaamerate abil. Ta abistab Teid, kui tekkivad raskused.

Juhul, kui keegi mängijatest tunneb ennast mängu jooksul halvasti, võtke ühendust muuseumi töötajaga raadiojaama abil ning muuseumi töötaja laseb Teid ruumist välja. Sellisel juhul osalustasu mängijatele ei tagastata.

Keelatud on:

Osaleda põgenemismängus joobnud olekus.

Lammutada mööblit, uksi ja teisi ruumides asuvaid esemeid. Põgenemismängu aluseks on loogika ja tähelepanelikkus; füüsililist jõud ei tohi kasutada.

Kaasa tuua muukraudu, naelu, piste- või lõikeesemeid ning teisi vahendeid või riistu. Ruumist ei tohi midagi kaasa võtta.

NB! Rikkumiste puhul on muuseumi töötajal õigus mäng peatada. Sellisel juhul osalustasu mängijatele ei tagastata.

Lubatud on:

nalja teha ja lõbutseda;

effektiivselt liigutada oma halle ajurakke;

jätta kommentaare sotsiaalmeediasse;

soovitada põgenemismängu sõpradele.

 

HERMANNI MÕISTATUSED

Aktiivne meeskondlik mäng kiiretele ja nutikatele, või nende jaoks kes soovivad endas neid oskusi arendada...

Hermanni mõistatused - see on lõbus ja intrigeeriv mäng, mis sobib aktiivseks ajaveetmiseks firmaüritustel kui ka perekondade või sõprusseltskondade pidude korraldamiseks. Samuti võib mängu tellida spontaanselt, küsides võimaluse kohta kassast.

Osavõtjatel, kes on sattunud keskaegsesse linnusesse, tuleb lahendada erinevaid ülesandeid. Kasutades oma nutikust, aktiivsust ning kaasaantud abivahendeid, tuleb mängijail välja nuputada parool ja lukukood.

Meeskonnatöös panevad osavõtjad proovile oma ettevõtlikkuse, julguse, koostöövõime ning eesmärkide saavutamise oskuse.

 

Programmi kestus 1-1,20 t.

Maksimaalne osavõtjate arv 8 in., minimaalne 4 in.

Hind 8 inimene (mängupilet sisaldab muuseumi piletit)

Osavõtjate vanus 16- 99 a.